FRI FRAGT

Fri fragt ved køb over 500 DKK.

 

Din indkøbskurv er tom.

Subtotal: 0,00 DKK

Reklamationer

Reklamation

Vi garanterer at de varer du har bestilt er uden fejl ved leveringen. Skulle du få en defekt eller forkert vare, skal du kontakte butikken på tlf. 39610114 så hurtigt som muligt. Dette skal ske indenfor 14 dage for en forkert vare samt indenfor 2 måneder for en reklamation. Vi står selvfølgeligt for fragten .

OBS!

Oplysning om klagemuligheder En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse lisbeth@myshoes.dk

Ved en reklamation undersøges varen og i visse tilfælde må vi sende varen videre til leverantøren. Dine tilbagemeldinger værdsættes meget, og vi beder dig derfor kontakte os med synspunkter eller problemer relateret til varen. Vi beder dig venligst kontakte os før du sender en reklamation tilbage til os.

Kontakt: My Shoes, Strandvejen 189, 2900 Hellerup. Telefon 39 61 01 14

MÆRKER